Öppet hus och vernissage

Plats: Funbo skola

18 december

Tid: 15:00– 19:00

Välkomna på Öppet hus och informationsmöte för föräldrar till barn i blivande förskoleklass!

Måndagen den 18 december håller vi Öppet hus och informationsträff för föräldrar med barn som ska börja i förskoleklass i augusti 2018.

Informationsmötet för blivande förskoleklassbarn startar kl. 18.00 uppe på Tallen.  Där kommer förskoleklassens lärare tillsammans med rektor att berätta om verksamheten på skolan.

Vi har öppet hus mellan kl.15.00 och 18.00. Ni är då alla välkomna att besöka oss i våra lokaler och träffa de pedagoger/lärare som arbetar i Funbo skola.

Vernissage
På skolgården bjuder vi på glögg och pepparkakor. Våra elever visar upp sina fantastiska tomtar i en liten utställning. Tomtarna har de skapat under fritidstiden.

Varmt välkomna!

Personalen på Funbo skola